System ERP dla firmy handlowo-usługowej

System ERP został wykonany na zlecenie firmy naprawiającej pompy oraz
sprzedającej różnego rodzaju elementy z nimi związane System kontroluje

sprzedającej różnego rodzaju elementy z nimi związane. System kontroluje
wszystkie procesy firmy. Pozwala zarządzać i planować zasoby oraz
kontrolować pracę dziesiątek osób. Aplikacja pomaga w pracy każdego z
działów firmy.

System stworzony został na platformie instadb.com. Tworzy on spójną całość na której jednocześnie może pracować
kilkudziesięciu pracowników. Dostęp do aplikacji możliwy jest poprzez przeglądarkę internetową, również z urządzeń
mobilnych.

System składa się z następujących części:

  • sklep – strona www,
  • magazyn,
  • warsztat,
  • dział administracyjny.

Aplikacja korzysta z bazy danych MySQL, której rozmiar to ponad 250 MB, a liczba rekordów jest bliska 3.000.000.
System wykorzystuje szyfrowanie łącza, HTTPS.

Sklep

Poprzez stronę www klient może:

  • przeglądać produkty,
  • rejestrować/ logować się,
  • zamawiać produkty,
  • zamawiać usługi naprawy,
  • sprawdzać stan wykonania usługi

Platforma umożliwia komunikację i złożenie zamówienia wraz z załączeniem ewentualnych zdjęć. System integruje się z FedEx. Klient sam może wybrać rodzaj i koszt przesyłki. W systemie przechowywanie są wszystkie potrzebne informacje o kliencie. Co pewien czas klient otrzymuje drogą elektroniczną aktualny newsletter.

 

Warsztat i Magazyn

Warsztat umożliwia rozdzielenie pracy związanej z naprawą sprzętu na etapy oraz wskazanie osoby realizującej dany etap naprawy. Pracownik otrzymuje czytelną listę zadań do wykonania. Ma możliwość wygenerowania wszystkich niezbędnych na danym etapie dokumentów. Poprzez system może przekazać informacje czy komunikaty potrzebne innym pracownikom. Kierownik może określić poziom postępu prac oraz przewidzieć potrzebne wkrótce zasoby.

Klient Kierownik Serwisant Magazynier
Składa zamówienie

Na bieżąco sprawdza stan zamówienia

Przydziela zadanie

Kontroluje stan magazynowy

Akceptuje wykonanie usługi i generuje fakturę

Zgłasza do magazynu zapotrzebowanie na części

Dodaje zdjęcia uszkodzonych elementów

Po wykonaniu napraw umieszcza informacje o przeprowadzonych testach

Odbiera uszkodzony sprzęt

Przydziela potrzebne części

Drukuje dokumenty przewozowe

Wyświetlenie szczegółów usługi i sprzętu, Możliwość dodania zdjęć Możliwość wydruku kodu kreskowego urządzenia

Kontrola stanów magazynowych

Generowanie faktur, dokumentów przewozowych, itp.

CMS – Edycja informacji o produktach widocznych na stronie www

Przydzielenie poszczególnych elementów zamówienia

System w części magazynowej umożliwia kompleksowe zarządzanie przedmiotami oraz określenie aktualnego stanu magazynowego. Umożliwia kategoryzowanie i aktualizację informacji dotyczących produktów prezentowanych na stronie www. Istnieje również możliwość dokonania inwentaryzacji stanu w magazynie.

System integruje się z urządzeniami:

  • drukarką kodów kreskowych – Zebra
  • czytnikiem kodów kreskowych – Motorola

 

 

 

 

 

 

 

Administracja

Dział administracji realizuje wszystkie zagadnienia związane z księgowością, finansami i kadrami. Umożliwia m.in.:

  • wygodne zarządzanie danymi:
    • zaawansowane wyszukiwanie, filtrowanie i sortowanie danych,
    • wbudowany mechanizm importu-eksportu danych w postaci arkusza kalkulacyjnego,
    • możliwość edycji danych indywidualnie lub masowo w tabeli,
    • historia zmian
  • automatyczne wprowadzanie informacji z wyciągów bankowych,
  • obliczenie należnego podatku,
  • wygenerowanie zestawień, raportów oraz innych dokumentów,
  • zarządzanie płacami oraz urlopami,
  • automatyczne wykonanie kopii bezpieczeństwa,

Zgłaszanie urlopów

Tworzenie raportów

Filtrowanie i sortowanie listy produktów

Klienci

Z przyjemnością zaświadczamy, że od kwietnia 2012 roku korzystamy z usługi outsourcingu firmy Atinea. Dotychczasowy zakres współpracy polegał na zapewnieniu poprawnego działania produktu stworzonego przez naszą firmę.

Media for business