System ERP został wykonany na zlecenie firmy naprawiającej pompy oraz sprzedającej
różnego rodzaju elementy z nimi związane. System kontroluje wszystkie procesy firmy.
Pozwala zarządzać i planować zasoby oraz kontrolować pracę dziesiątek osób. Aplikacja
pomaga w pracy każdego z działów firmy.
System stworzony został na platformie instadb.com. Tworzy on spójną całość na której jednocześnie może pracować kilkudziesięciu pracowników. Dostęp do aplikacji możliwy jest poprzez przeglądarkę internetową, również z urządzeń mobilnych.
System składa się z następujących części:
Aplikacja korzysta z bazy danych MySQL, której rozmiar to ponad 250 MB, a liczba rekordów jest bliska 3.000.000.
System wykorzystuje szyfrowanie łącza, HTTPS.
Tak wygląda front modułu sklepu, w którym klienci dokonują zakupów:
Poprzez stronę www klient może:
Platforma umożliwia komunikację i złożenie zamówienia wraz z załączeniem ewentualnych zdjęć. System integruje się z FedEx. Klient sam może wybrać rodzaj i koszt przesyłki. W systemie przechowywanie są wszystkie potrzebne informacje o kliencie. Co pewien czas klient otrzymuje drogą elektroniczną aktualny newsletter.
Warsztat umożliwia rozdzielenie pracy związanej z naprawą sprzętu na etapy oraz wskazanie osoby realizującej dany etap naprawy. Pracownik otrzymuje czytelną listę zadań do wykonania. Ma możliwość wygenerowania wszystkich niezbędnych na danym etapie dokumentów. Poprzez system może przekazać informacje czy komunikaty potrzebne innym pracownikom. Kierownik może określić poziom postępu prac oraz przewidzieć potrzebne wkrótce zasoby.
Klient | Kierownik | Serwisant | Magazynier |
Składa zamówienie
Na bieżąco sprawdza stan zamówienia |
Przydziela zadanie
Kontroluje stan magazynowy Akceptuje wykonanie usługi i generuje fakturę |
Zgłasza do magazynu zapotrzebowanie na części
Dodaje zdjęcia uszkodzonych elementów Po wykonaniu napraw umieszcza informacje o przeprowadzonych testach |
Odbiera uszkodzony sprzęt
Przydziela potrzebne części Drukuje dokumenty przewozowe |
A oto jak wyglądają poszczególne ekrany panelu administracyjnego:
Wyświetlenie szczegółów usługi i sprzętu, Możliwość dodania zdjęć Możliwość wydruku kodu kreskowego urządzenia.
Kontrola stanów magazynowych
Generowanie faktur, dokumentów przewozowych, itp.
CMS – Edycja informacji o produktach widocznych na stronie www
Przydzielenie poszczególnych elementów zamówienia
System w części magazynowej umożliwia kompleksowe zarządzanie przedmiotami oraz określenie aktualnego stanu magazynowego. Umożliwia kategoryzowanie i aktualizację informacji dotyczących produktów prezentowanych na stronie www. Istnieje również możliwość dokonania inwentaryzacji stanu w magazynie.
System integruje się z urządzeniami:
Dział administracji realizuje wszystkie zagadnienia związane z księgowością, finansami i kadrami. Umożliwia m.in.:
Zgłaszanie urlopów
Filtrowanie i sortowanie listy produktów
Z przyjemnością zaświadczamy, że od kwietnia 2012 roku korzystamy z usługi outsourcingu firmy Atinea. Dotychczasowy zakres współpracy polegał na zapewnieniu poprawnego działania produktu stworzonego przez naszą firmę.