Pakiet Sekretariat

Pakiet Sekretariat jest ofertą specjalną, skierowaną do osób prowadzących sekretariaty jak również do właścicieli małych i średnich firm. W skład pakietu wchodzi szereg aplikacji przydatnych w każdym sekretariacie i w każdej firmie

Jak to działa?

Wszystkie aplikacje są dostępne przez przeglądarkę internetową, bez potrzeby instalacji na komputerze. Można z nich korzystać za pośrednictwem dowolnego komputera podłączonego do Internetu, bez znaczenia, czy jesteśmy w biurze, domu czy podróży służbowej.

Dostęp do aplikacji jest bezpieczny, chroniony hasłem i połączeniem szyfrowanym. Nie istnieje ryzyko utraty danych na skutek działania wirusów czy awarii sprzętu.

Brakuje ważnej aplikacji?

Pakiet jest niepełny? Potrzebujesz programu niewymienionego na liście? Daj nam znać, zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić. To nic nie kosztuje!

Proste zmiany w aplikacjach wprowadzamy bezpłatnie od ręki. Bardziej złożone modyfikacje realizujemy zgodnie z podanym niżej cennikiem:

Pozycja Cena netto
Konfiguracja uprawnień dostępu dla wielu grup użytkowników
250 zł
Dodanie dodatkowych kolumn do tabel w dowolnej aplikacji 50 zł
Wykonanie dodatkowego raportu w formacie PDF
100 zł
Przywrócenie danych z kopii bezpieczeństwa 50 zł

Nie koniec na tym!

Nasi klienci mogą samodzielnie modyfikować swoje aplikacje zgodnie z własnymi wymaganiami. Dzięki zaawansowanemu panelowi administracyjnemu oraz wsparciu ze strony naszej firmy każdy użytkownik może nauczyć się nie tylko jak wprowadzać poprawki, ale również jak przygotowywać własne programy bazodanowe. I to bez potrzeby pisania kodu!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nie wahaj się, odezwij się do nas. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania.

Jeśli interesuje Cię Pakiet Sekretariat, prześlij nam maila o treści: „Zamawiam miesięczny bezpłatny dostęp do wersji próbnej Pakietu Sekretariat”.

Aplikacje

Wszystkie aplikacje działają na wspólnej platformie Atinea Grids, zapewniającej spójny interfejs oraz możliwość swobodnej konfiguracji. W przeciwieństwie do ofert konkurencji nasz produkt można szybko i tanio modyfikować zgodnie z wymogami klienta, zmieniając istniejące aplikacje lub dodając całkiem nowe.

W skład Pakietu Sekretariat wchodzą następujące aplikacje (dostępne również pojedynczo):

01

Archiwum dokumentów

02

Ewidencja godzin pracy

03

Ewidencja sprzętu firmowego

04

Ewidencja szkoleń i uprawnień

05

Obsługa zleceń

06

Rejestr kontrahentów

07

Rejestr umów

08

Rozliczanie delegacji

09

Zarządzanie zadaniami

10

Zarządzanie zaopatrzeniem

Klienci

We are pleased to confirm that the Atinea Sp. z o.o. is our long term partner, providing the best quality products and services.

A&J Vacuum services