System Obsługi Bibliotek

System ten adresowany jest do bibliotek (szkolnych, publicznych, pedagogicznych) i wszystkich tych, którzy mają potrzebę zarządzania i katalogowania posiadanego zbioru publikacji. Katalogować można wszelkiego rodzaju zasoby np. książki, czasopisma czy płyty.

Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze, a nauka korzystania z niej nie zajmie więcej niż kilka minut.

Specjalnie dla bibliotek aplikacja zawiera moduł umożliwiający zarządzanie wypożyczeniami i ich kontrolę oraz generowanie raportów o pozycjach najpopularniejszych, dzięki czemu planowanie przyszłych pozycji katalogu staje się dużo prostsze i będzie trafiać w gusta czytelników.

Oferta

Oferujemy Państwu bezpłatną prezentację programu Obsługi Bibliotek oraz miesięczny dostęp do wersji próbnej.

Przez cały czas abonamentu służymy pomocą techniczną telefonicznie i przez e-mail oraz wykonujemy regularne kopie bezpieczeństwa.

Na indywidualne zamówienie wykonujemy również modyfikacje aplikacji, dzięki czemu będzie mogli Państwo dopasować ją do swoich potrzeb.

Wersja próbna

Formularz zakładania bezpłatnego konta testowego dostępny jest pod nowym adresem aplikacji: https://instadb.com/pl/aplikacja_system_obslugi_bibliotek.php

Opis aplikacji

Aby poznać działanie aplikacji i pozostałe funkcjonalności, zachęcamy do skorzystania z bezpłatnego, niezobowiązującego okresu próbnego.

System dostępny jest przez Internet – działa w oknie przeglądarki i nie wymaga instalacji na komputerze. Dzięki takiemu rozwiązaniu dostęp do systemu możliwy jest z dowolnego komputera, zarówno w biurze, jak i w domu – przez wielu użytkownikówjednocześnie. Dodatkowo aplikacja odporna jest na działanie wirusów i awarie komputera.

Program został wykonany w naszej autorskiej technologii AtineaGrids, która pozwala na dowolną modyfikację aplikacji i dostosowanie jej do własnych potrzeb i wymagań (np. dodanie nowych pól informacyjnych do pozycji, tworzenie nowych raportów). Do tego celu nie jest potrzebna wiedza informatyczna, a zmiany dokonywane są bardzo szybko.

Poniżej wymieniono wybrane funkcjonalności aplikacji:

 

01

wprowadzanie nowych pozycji i informacji o nich (np. IBAN, opis, rok wydania, autor)

02

zaawansowane wyszukiwanie pozycji

03

zarządzanie wypożyczeniami i ich kontrola

04

generowanie raportów o wypożyczonych zasobach, pozycjach najpopularniejszych i tych trochę mniej

05

zarządzenie użytkownikami wraz z określaniem poziomu dostępu

06

eksport i import danych do programów MS Office, Open Office

Klienci

Z przyjemnością informuję, że firma Prevoir-Vie Groupe Prevoir S.A Oddział w Polsce korzysta z usług firmy Atinea Sp. z o.o. od czerwca 2016 roku. Współpraca daje nam pewność, że powierzone zadania outsourcingowe sa wykonane profesjonalnie i solidnie.

Prevoir